Iespēju skaidrojums
Saturs
Kāda informācija redzama rēķinā?
Skaidrojums par virtuālo aktīvu un ICO izmantošanas iespējām un piemērojamo regulējumu
Zvani uz ārzemēm — zvani no Latvijas uz ārvalstīm. Sarunas ārzemēs — ārvalstīs veiktie un saņemtie zvani.
Paaugstinātas maksas zvani — zvani uz paaugstinātas maksas numuriem. Mobilā satura pakalpojumi iespēju skaidrojums ar īsziņu palīdzību vai internetā pasūtītie attēli, melodijas, spēles, dalība loterijās un akcijās, telebalsojumi, reklāmas ziņojumi, iespēju skaidrojums mājas lapu apmeklējumi, arī informatīvās īsziņas no Mobilās bankas u.
Ziedojumi — zvani un īsziņas uz paaugstinātās maksas ziedojumu tālruņa numuriem vai pakalpojumu kodiem maksai netiek aprēķināts PVN.
Abonēšanas maksa — maksa par tarifu plāna vai pakalpojuma izmantošanu iepriekšējā kalendārajā mēnesī. Minimālā mēneša maksa — parādās rēķinā, ja summa par tarifu plānā iekļauto pakalpojumu izmantošanu iepriekšējā kalendārajā mēnesī ir zemāka vai vienāda ar LMT noteikto minimālo mēneša maksu.
Ja maksa par izmantotajiem pakalpojumiem pārsniedz šo minimālo maksu, tad rēķinā uzskaitīti visi izmantotie pakalpojumi. Fiksētā mēneša maksa — fiksēta summa par tarifu plānā iekļauto pakalpojumu izmantošanu iepriekšējā kalendārajā mēnesī.
Tā tiek aprēķināta tāpat kā abonēšanas maksa. Rēķina kopijas izsūtīšana pa pastu — rēķinā redzama tikai tādā gadījumā, ja esi iespēju skaidrojums saņemt rēķinu elektroniskā formā rēķins e-pastābet neesi atteicies no rēķina iespēju skaidrojums pa pastu.
Maksa par e-rēķina saņemšanu — tiek piemērota par e-rēķina saņemšanu SEB bankā. Kas ir Detalizēts rēķina pārskats?
Satura rādītājs
Tā ir iespēja uzzināt vairāk par rēķinā iekļauto informāciju — kādus pakalpojumus esi izmantojis attiecīgajā norēķinu periodā un cik tas ir izmaksājis. Detalizēto rēķina pārskatu ikvienam klientam piedāvājam bez maksas. Pārskatā informācija atspoguļota vienkopus par visiem numuriem, kas reģistrēti uz Tava vārda, un grupēta pa pakalpojumu veidiem, t. Ja vēlies uzzināt detalizētu informāciju par kādu konkrētu numuru, Tev būs nepieciešams Sarunu saraksts.
Ja vēlies saņemt Detalizēto rēķina pārskatu par savu numuru vai numuriem ja tādi Tev ir vairākiienāc jebkurā LMT klientu centrā un uzraksti iesniegumu. Parakstītu iesniegumu var atsūtīt arī pa faksu vai ieskenētā veidā uz e-pastu info lmt.
Turpmāk pārskatu saņemsi regulāri kopā ar ikmēneša rēķinu. Pievērs uzmanību! Detalizēto rēķina pārskatu var saņemt, sākot ar to brīdi, kad pieslēdz šo iespēju. Parakstīts iesniegums būs nepieciešams arī tad, ja vēlēsies atteikties no pārskata saņemšanas.
Summas par izmantotajiem pakalpojumiem pārskatā norādītas ar precizitāti līdz četriem cipariem aiz komata un bez PVN. Kur rēķinā būs redzama informācija par izmantotajiem mobilā satura pakalpojumiem?
LMT rēķinā kopējā maksa par izmantotajiem mobilā satura pakalpojumiem ir iekļauta atsevišķā rindā — Mobilā satura pakalpojumi iespēju skaidrojums. Šajā statistikas tirdzniecības roboti ietverta arī informācija par atsevišķu LMT pakalpojumu izmantošanu piem. Lai saņemtu plašāku informāciju par izmantotajiem paaugstinātas maksas pakalpojumiem, izvēlies Sarunu sarakstu.
Tajā katrs pakalpojuma izmantošanas gadījums būs attēlots atsevišķā rindā, kurā būs norādīts pakalpojuma numurs, satura piegādātāja nosaukums un maksa par šo pakalpojumu. Atceries, ka viens satura piegādātājs var nodrošināt dažādus pakalpojumus, tādēļ Sarunu sarakstā satura piegādātāja nosaukums var iespēju skaidrojums.
Lai uzzinātu, kāds tieši pakalpojums ir izmantots no Tava telefona, lūdzu, sazinies ar konkrēto satura piegādātāju. Uzzini vairāk par Mobilā satura pakalpojumiem. Kur rēķinā būs redzama informācija par mobilajiem maksājumiem? Maksa par autostāvvietu Mobilly un arī par ceļojumu apdrošināšanu rēķinā ir atspoguļota rindā "Mobilais maksājums".
Kas ir kredītlimits?
Lai pieteiktos jaunumu saņemšanai, lūdzu, ievadiet savu e-pasta adresi
Kredītlimits ir LMT noteikta sākotnējā naudas summa par pakalpojumiem, kurus parasti var izmantot bez iepriekšējas samaksas.
Tomēr vairumā gadījumu tiek nodrošināta iespēja izmantot pilnu klientam nepieciešamo pakalpojumu apjomu bez papildu iemaksas. Ja klients ir sasniedzis kredītlimita apjomu, pēc kura var tik pārtraukta pakalpojumu iespēju skaidrojums, mēs par to informēsim ar īsziņu.
Kredītlimita atjaunošana tiks veikta 1 vienas darbdienas laikā pēc atbilstoša avansa maksājuma saņemšanas LMT sistēmās. Ņem vērā, ka tas var prasīt kādu laiku!
Ja vēlies pakalpojumu atjaunošanu ātrāk, par veikto maksājumu nepieciešams informēt LMT pa tālr. Gadījumos, kad ir aizdomas par nelabticīgu pakalpojumu iespēju skaidrojums interešu aizsardzībai šāda pieslēguma numura darbība var tikt nekavējoties ierobežota līdz pilnīgai situācijas noskaidrošanai.
Patieso labuma guvēju skaidrojums
Atceries — kredītlimits nav paredzēts klientam savu izmaksu kontrolei, un kredītlimita apjoma sasniegšana neparedz automātisku pakalpojuma pārtraukšanu. Ņem vērā, ka informāciju par ārvalstīs izmantotajiem pakalpojumiem mēs saņemam novēloti, tādēļ iepriekšējā periodā izmantotie iespēju skaidrojums ārvalstīs var būtiski ietekmēt vai pat pārsniegt esošā mēneša kredītlimitu. Ja iekārta ir zudusinekavējoties par to informē LMT! Ņem vērā, ka līdz paziņojuma saņemšanai maksa tiks aprēķina par visiem attiecīgajam pieslēgumam sniegtajiem pakalpojumiem.
Aicinām patstāvīgi sekot līdzi saviem tēriņiem! LMT noteiktais sākotnējais kredītlimits.